Fyndat!

Igår var jag på Myrorna och fyndade så mycket fina babykläder! Fick 12 plagg för bara 120 kr!!!
Helt otroligt tycker jag! Jag bara plockade och plockade en hel hög där bland kläderna!
Det är så himla roligt att köpa små söta kläder!

Fyndet den här gången blev:
image36

En gul stickad kepsmössa
En randig Musse Pigg-keps
En turkos stickad mössa
En kortärmas pyjamas
En varm stickad tröja i grönt/blått/grått
En sööt stickad klänning med små blommönster
En gul&vit varm stickad tröja med toffsar
En vit omlott-tröja
En långärmad pyjamas
En söt hjälmmössa med toffsar
Blå stickade tumlösa vantar
"Fotbollsskor" i blått

Sen köpte jag också en Brokad-väska för en tia (!!!) och tog hem allt i, istället för att ta en påse!



Är otroligt nöjd över mina fynd!
Tvättade allt idag, så sen åker det ner i baby-kassen! (den börjar bli ganska full!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0