Börjar må bättre! (vecka 11)

Det börjar vända tror jag! Jag mår bättre än jag gjort tidigare veckor i alla fall!
Jag får äta en gång i timmen, annars känns det som jag ska spy. Men det har funkat ganska bra, gäller bara att ha en banan eller något i väskan när man går utanför dörren. Men börjar vänja mig!
Har jobbat lite också, och det gick faktiskt bra den här veckan!!!
Har berättat för chefen och kollegorna, och alla blev jätteglada! Känns skönt att ha sagt det också!

Magen har växt en hel del, nu börjar den vara en hård bula mer än att jag bara känner mej svälld!

Vi fick en tid hos privata barnmorskan i tisdags, och så fick vi göra ultraljud också!!!
Jag var i vecka 11 kunde hon konstatera efter o ha mätt bäbisen från huvud till rumpa.
Och där låg den lilla krabaten! En livlig liten sak som inte alls ville ligga stilla så vi kunde fota en stillbild!
Nu börjar det sjunka in lite mer på allvar; Jag är gravid!!! Det finns en liten människa därinuti mej! En liten sak som växer så det knakar! En liten sprattlande, livlig krabat!
Jag blev rörd när jag såg den lille saken på skärmen! Helt otroligt!!!!



4,3 cm liten från huvud till rumpa!!!
Min lilla knodd! Vår lilla bäbis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0