Upp och ned! (vecka 10)

I förrgår mådde jag inte alls bra. Försökte jobba ynka 4 timmar och det blev nästan mer än jag orkade. När jag kom hem sov jag två timmar för jag var så slut. Jag mådde illa nästan hela dagen, även fast jag tagit åksjuketabletterna.
Känndes bara som en jobbig dag.

Sen igår vaknade jag ganska sent, tog det lugnt på morgonen och åt min fil o banan några ggr under dagen. Vid 4-tiden var jag o fikade med min kompis. Då mådde jag riktigt bra. Vi satt o fikade i över tre timmar och hon fick mej bara på sånt bra humör. Jag kännde inte alls av nått illamående eller trötthet. Det känndes så skönt!

Idag känns också som en hyffsad dag. Lite halvtrött, men jag orkar mer än att bara ligga i soffan i alla fall. Mår inte så fasligt illa heller!
Hoppas jag får en lugn helg, så jag o mannen min kan hitta på något!

Känns som en bergodalbana med må-bra-dagar nu! Men va sjutton, jag är ju gravid! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0