Babybjörn bärsele

Igår köpte vi en bärsele. En Baby Björn Synergy. En vit.
Dom hade en erbjudande-dag på Barnens Hus där det var 20% rabatt på selarna. Vi fick hjälp att prova en och då var det ju lika bra att köpa den när det dessutom var lite rabatt. Känndes riktigt bra när man fick veta hur den skulle sitta och allt.
Köpte även ett fleece-skydd till den för lite kallare dagar. Tror selen kan komma väl till användning.

Och idag gick jag en promenad med Tuvalisa i bärselen. Provpremiären av den! Och den var verkligen jättebra! Skönt att slippa vagnen ibland. Ryggplattan gör att den känns stadig och ergonomisk. Materialet andas lite och det känns, för hade nog blivit ganska varmt annars, kan jag tänka mig. Vi var alldeles lagom varma idag när vi gick morgonpromenaden. Det var ca 8 grader ute och jag hade mössa, vantar, jacka med luva och tossor på henne och själv hade jag en tjocktröja över mitt linne bara.
Jag älskar verkligen selen! En suverän grej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0