Tuvalisa är tidningskändis

Idag var jag och Tuvalisa med i tidningen. Reportaget handlade om Babysång på Kulturmagasinet.
I tidningen var det en liten bild på tidningens förstasida och sen en till bild på uppslaget på bara Tuvalisa och mig, och sedan en gruppbild på alla som var där.
Gruppbilden är även med på tidningens hemsida:


Jag i orange topp, med Tuvalisa i mitt knä.

Under bilden på förstasidan i tidningen stod det:
"6 veckor gamla Tuvalisa är yngsta deltagaren i babysången. "Det märks att hon tycker det är jättespännande", säger mamma Tina."

Så nu är Tuvalisa tidningskändis i Sundsvall *s*.
(Även min kompis från tjejgänget och hennes sötnos var med.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0