En mammas kärlek

Min lilla fialotta. Min lilla sötnosa. Tänk att hon redan är ett år. Jag minns dagen hon kom till världen som igår. Min lilla lilla Lilla Bu. Min Tuvalisa. Ett litet underverk som varken kunde ha blöjorna eller kläderna vi hade till henne. Som somnade på ens bröst på kvällarna och sov så flera timmar. Som pratade lika mycket då som nu. Allt vill hon berätta.
Min busfia har blivit stortjejen.
Jag kan fortfarande sakna henne när hon sover, precis som när hon var liten. Vill hålla henne, karma henne, pussa på henne.
Jag älskar alla hennes egenheter. Hennes envishet, hennes skratt, hennes goa kinder, hennes pigga ögon och hennes underbara personlighet.
Tänk att vi skapade denna underbara lilla. Vi är lyckligast i världen som får dela varje minut med henne.
Älskar dej min lilla fia! Mammas lilla hjärta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0