Tunnhårig

Jag tror bestämt att vår lilla fia har blivit tunnhårig ;-)



Men framifrån syns det inte så mycket!



Igår var vi på stan en sväng. Krille provade ut linser och nya glasögon. Glasögonen blir nog riktigt bra på honom. Var en snygg modell vi lyckades hitta efter att ha provat ett antal.
Fian låg och sov i vagnen när vi provade ut. Det var väl mindre intressant kanske :-)
Sen lämnade jag dom båda, så dom fick ta en tur ensamma på stan, för jag gick och gjorde en ansiktsbehandling. Hade fått den i födelsedagspresent förra året, så tyckte det var dags att utnyttja den! Hade bestämt mej för att göra den efter förlossningen, och nu närmar hon sig ju 6 månader, så det var på tiden! Behandlingen var helt underbar! Känndes som jag hade fått mej ett nytt ansikte när jag gick därifrån! (Känner mej fortfarande len och fin i hela ansiktet).
Efter behandlingen hämta Krille o skrotan upp mej och så åkte vi hem.
Kikade på Top Model, som vanligt, på kvällen. Krille och skrotan tokade lite och hon poserade som modell *s*


Hon fick kritik av juryn för hon hade samma min på alla bilder!
Men sötare modell har nog inte världen skådat! Hon slapp ju dessutom ta sej hemifrån, för soffan och pappa är ju bästa stället att vara på och leka!

Åh, nu ringde Krille och babblade lite om o resa iväg i höst! Till Kroatien eller liknande. O det skulle ju vara såå himla skönt! Vi ska fundera på det lite löst. Vi hade tänkt att åka till Åland i sommar. men då skippar vi nog det. Och jag tar nog hellre en mer utomlands-tripp i höst faktiskt! Usch man ska inte börja prata och tänka på sånt där. Längtar såå till sol och bad!

Inatt sov fian inge bra alls....hon vaknade i stort sett varannan timme och ville äta! Har bara blivit upp och ner med sovandet på nätterna och dagarna sista veckorna. Provade att lägga henne i hennes säng igårkväll, men hon sov inte speciellt länge där innan hon vaknade...Men tror iaf att vi ska satsa på att försöka vänja henne vid att sova där. Om inte annat så hoppas jag på att hon kanske kan skippa nattmålet och sova enda till morgonen. För även om det är jättemysigt att sova med henne bredvid mej, så kanske hon sover sämre. Det kan ju faktiskt vara så att hon tröttnat på det, även fast inte jag gjort det. Elin fick mej att inse att det kan vara värt att prova!

Nu ska jag ta och dammsuga och fixa med tvätten. Lite nytta ska man väl ta sig an!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0