Vårshopping

Nu börjar jag få inspiration till att börja shoppa vårplaggen. Har kommit in massa fint i butikerna!
Lite roligare att shoppa till mej nu också, då det inte längre behöver vara amningsvänligt. För till våren/sommaren har vår lilla fia lärt sig äta egen mat. Ett tag till ska jag amma, för jag tycker ju det är så mysigt. Men det blir nog högst 2 månader till.

Vi var ute i Birsta i fredags och shoppade lite.
Jag köpte nya ljusa jeans från Vero Moda. Dom satt riktigt snyggt, o är faktiskt ett par jag kikat på tidigare. Var lite "fjantiga" slitningar på, men det fick gå ändå. Hade hellre varit utan dom, men jeansen känndes så bra i övrigt så jag struntade i den lilla detaljen.
Här är dom:




Så hittade vi också en fin gul tunika till våren till lillan och en brun klänning som hon kan ha nu. Dom köpte vi på rea på Åhléns. Egentligen behöver hon inte mer kläder. Men det är ju svårt att låta bli. Speciellt när det är rea!



Jag har även handlat lite från H&M och Haléns. Unnat mej själv lite, och inte bara köpt till skrotan!
Här är mina våriga/somriga beställningar:



Nu ska vi till Birsta (igen) o leta vaxduk. Lillan behöver en vaxduk att ha under sin matstol. Hon är redan bra på att spilla lite. Ska kika efter sac n seat också.

----

Uppdaterat:
Hittade en härligt limegrön sac n seat på Barnens Hus. Den blir perfekt när vi åker bort, eller när vi ska till gänget o hälsa på. (Vi kom på att det kan bli jobbigt när alla småttingarna kan sitta, för kan ju kännas jobbigt o införskaffa 5 matstolar till dom o ha hos varann. Men sac n seat e ju lite bättre lösning, för då räcker det ju med en extrastol).
Köpte en rutig vaxduk i rosa och vitt på Rusta. Blir perfekt under hennes matstol i köket. Sen hur fint det är är en annan sak. Praktiskt är det iaf! Hittade även tre söta små tavlor till hennes rum! (Jag som inte hittat några fina tavlor alls som kännts okej, men dom här va jättesöta! Små canvastavlor med söta figurer på för 25 kr styck!)
Så det var andra Birsta-trippen den här helgen!



Här är dom söta tavlorna i närbild:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0