Julen och julstöket

Det blev lite småjuligt härhemma. Pyntade lite lagom sådär. Inte för mycket, men ändå så man fick den där lagom julkänslan.
Så gjorde jag julgodis. En MASSA chokladgodis. Blev hur mycket gott som helst! Gjorde över nio olika sorter med choklad. Jag la det i fina burkar och skrev etiketter på. Fint att bjuda på när vi får besök.



Vi hade julfika med tjejorna och småttingarna! Vi hade hur mycket gott julgodis som helst som vi satt o mumsade på. Vi drack julmust och glögg medans våra pluttar låg på en filt på golvet tillsammans.
Sötnosarna! Vad stora dom börjar bli!
Tänk att det är deras första jul! Spännande för dom! (även om dom inte förstår så mycket.)

Julafton firade vi hos min svärmors föräldrar. Blev riktigt mysigt som vanligt! Supergod mat och en massa julklappar.
Jag var lite småförkyld, så var inte överpigg, men det gick ändå!
Marlon och Tuvalisa tyckte snörena på paketena var roligaste julklapparna!
Tuvalisa fick ett megapaket, som det var en gåstol i! Perfekt!





God Jul allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0