Nytt år

Så var det nytt år. 2009. Inga löften, inget lovat ;-)
Jo, jag ska umgås och bevara varje minut jag får med min lilla älskade familj. Det underbaraste jag har!

Året började så bra det bara kunde. Min syster var här med sin man och deras lilla söta Victor.
Vi skålade in det nya året med lime-lättdryck i champangeglas, för vi hade glömt att köpa pommac. Men det gick minst lika bra! Vi kikade på alla fina raketer och smällare utanför. Jättefint!
Sen kröp vi allihopa till sängs.

    

Victor, min syster o David har varit här i flera dagar nu. Alltid så kul o få träffa dom, för vi ses ju så sällan.
Tråkigt att det är så långt emellan oss. Men man får göra det bästa av det. Blev så lycklig att dom kom över nyår iaf!
Fick Tuvalisa o Victor umgås lite!
Det är lite mindre än två månader mellan dom. Och vad det händer en massa bara vecka för vecka! Victor hade blivit så stor bara sen i november! Han kommer spurta om vår lilla i både längd och storlek. Han väger redan mer, och dom är ungefär lika långa.
Sötnosarna!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0