Pyssel

Jag småpysslar och fixar och trixar en massa nu. Har fått upp tavlor som jag länge velat få upp. Bestämt en bild att ha över soffan. Varför ska det vara så svårt? Jag tycker tavlor är jättesvårt....
Har pysslat ihop min fotovägg som jag planerat länge. Köpte gamla slitna ramar som jag målade vita. Kommer nog bli väldigt fint när det är klart. Blir en liten familjefoto-vägg.



Vi var ute i Birsta idag i regnvädret, som såklart alla andra. förstår inte att man alltid är lika dum själv och åka ut dit i kaoset, när man vet att alla andra är där sådana här dagar. Men Tuvalisa ville att vi skulle köpa en tidningskorg, för annars tänkte hon börja "läsa" alla våra tidningar i högen i bokhyllan.
Vi hittade en jättefin korg med lock på Coop, som vi tänkte skulle platsa perfekt under bokhyllan/tv-hyllan. Men när vi kom hem gick den inte under....
Ja ja, man kan inte alltid lyckas. Den var i varje fall så fin, så vi behöll den och ställde den på ett annat ställe. Skönt att få undan tidningarna.

På lördag åker vi till fians gammelmoster och hälsar på. Och på söndag är det kalas för lillkompisen Lukas, för han fyller 1 år. Storkillen!
Det är nog dom helgplaner vi har hittills. Annars ska vi ta det ganska lugnt. Är några veckor kvar innan Krilles semester.

Nu ska vi snart ta och krypa ner i sängen. Stoppa om fian, så hon fortsätter sova gott.
Goodnight and dream happy dreams!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0