Promenix i duggregnet

Min lilla sötnosa blev så söt i sina röda nya mamelucker! Dom var ganska mycket förstora, men det gick ändå genom o dra åt mycket i midjan med bandet.




Det regnade och var bara tristväder idag. Men kände inte för att sitta inne, så fian o jag tog en liten promenix i duggregnet, med selen. Var faktiskt riktigt uppfriskande med lite regnstänk!



Vi gick till affärn och hämtade ut en beställning från H&M (en jättefin sommarklänning jag beställt):


och sen en fotoförstoring på ett kort på sötan.



Så tog jag ut pengar inför imorgon! (Ska ut med mina tjejor o parta lite! God middag och sen krogen! *längtar*)
Har nog fått ihop outfiten inför morgondagen också. Blir blommig hög midjekjol, vit blus, vita lågskor och en söt liten vit handväska! Lite uppiffning med håret och lite extra sminkad, så blir det nog prima! Känns jättekul att få gå ut igen! Roligast är ju att det är vi tjejor som ska ut! Vi ska försöka att inte prata om våra småfisar, även om det säkert kommer bli omöjligt....

Ne nu ska jag väcka pluttan så hon tänker sova nått inatt också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0