Buggy Snuggle

Jag tänkte sy en åkpåse till vagnen. En mysig i fleece som passar för lite varmare tider än vintern. Men när jag började ge mig in på planeringen inser jag att jag inte är så haj på att sy knapphål, så då raseras hela idén, för måste ju göra hål för fempunktsbälte....
Annars blir det mer som en filt som säkert gärna vill åka snett och åka ur vagnen...
Så jag började kika på nätet istället.
Hittade en jättefin åkpåse i märket Buggy Snuggle på Tradera! Ordinarie pris på webbshoppar är runt 900 kr (plus frakt). Jag kunde inte låta bli att buda på den på Tradera. Och okej, det blev lite dyrare än jag tänk. Men fick den ändå till under halva ordinarie-priset! Jag är supernöjd! Den kommer bli perfekt i vagnen i vår! (och kallare sommardagar). Vi har en tunnare Brio-åkpåse som vi fick med vagnen. Men tror den blir mer perfekt nu i vinterslutet och tidiga våren. Och sen kommer Buggy Snuggle:n bli perfekt! Så jo, jag är mer än nöjd! Dyr eller inte. Det var värt köpet, om jag så bara ska göra ETT sånt galet Tradera-köp! :-)

Såhär fin är den! (den till höger). Den andra visar, en annan färg bara, hur fin den är i vagnen:

Baby Curls

Lite info om åkpåsen:
BuggySnuggle

Åkpåsen som utan tvekan kommer att bli favoriten hos både dig och barnet.

I BuggySnuggle kollektionen ingår många färger och mönster, från klassiska enfärgade och randiga till tuffa retroprickar, blommigt och komönstrade. En BuggySnuggle gör även den tråkigaste vagn rolig att titta på och åka i.

Fleecetyget är mjukt och flexibelt och smiter åt om barnet som en filt men till skillnad från en filt så stannar BuggySnuggle kvar i vagnen och fastnar inte i hjulen.
BuggySnuggle finns med flera olika varianter av mjuk fleece. Vad sägs om sherpa fleece, mocka fleece, pälsfleece och sammet/angora fleece. Alla varianter av samma höga kvalitet och underbart mjuka och sköna. Dessutom tvättas de enkelt i maskin.

BuggySnuggle har en genomtänkt design. Dragkedjan gör att hela överdelen på BuggySnuggle kan tas bort och BuggySnuggle kan fungera som ett mjukt sittunderlag i vagnen när det är varmt ute. Dragkedjorna på BuggySnuggle kommer från YKK vilket garanterar hög kvalitet och hållbarhet.
Öppningar för att trä igenom 5-punktssele, vilket är helt otroligt praktiskt. Lyft det sovande barnet från vagnen i åkpåsen för att sedan sätta barnet i bilbarnstolen utan att ta av åkpåsen!
4 lager fleece för att hålla barnet varmt
Ficka för att förvara tex leksak, napp eller dyl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0