Gravidbilder

Fick en massa bilder av pappa som han tagit under tiden då jag va gravid! Så kul med bilder på en själv som man inte sett! (o dom som e dåliga vill man såklart inte se heller ;-))

Men han hade tagit en så fin bild på mej o Krille:



Ser så mysigt ut vid havet, o att det e sommar! O jag hade ju en ganska stor bula på magen! (var runt midsommar).
O så några bilder från just midsommar:




Han hade även tagit en rätt kul bild på mej o mina "systrar" i juli (på min o Krilles bröllopsfest):


Mage, större mage och störst mage!

Tycker det är så fint med gravidmagar! Nästan så jag saknar det! Men mest för att det är fint, var ju lite jobbigt med krämpor o allt. Men ändå nånstans så var det värt det. Så jag längtar lite till nummer två!

Var på stövel-jakt idag. Då mina skor (som vanligt) läcker in vatten. Varje vår går jag igenom samma syndrom med sjö i skorna. O ändå köper jag inga vettiga! Men nu ska jag leta efter antingen gummistövlar eller allväderstövlar. Men vill ändå att dom ska se hyffsade ut, så får nog jaga lite. För idag hittade jag inga bra...
Ska nog leta lite snabbt på stan imorrn, för sen ska jag o Tuvis träffa gänget och luncha!

O idag va vi på babysim-informationen. Ska bli så himla kul att börja plaska på måndag! Längtar faktiskt! Tror Tuvis kommer älska det!

Nej, nu ska jag ta och laga lite mat! Nu börjar min nyttighetsvecka! Börjar med en ugnskyckling med bönsalsa :-)

Kommentarer
Postat av: ulle-bille

oj va brun ja va i somras ja som inte tyckte d...e schysst att du lägger upp bilder där ja blundar jämt :P

2009-03-17 @ 10:11:37
Postat av: Tina

Ja du va jättebrun! Skyll dej själv när du blundar på bilder jämt ;-)

2009-03-17 @ 18:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0