Kryper i sömnen

Tuvis har börjat sova mycke bättre nu. Tror hon börjar trivas i sin säng. Hon får ligga på kvällarna o böka runt lite innan hon somnar.
De sista nätterna (sen hon lärde sig krypa) har hon somnat i kryppositionen. Toksötan!
Här är hon en sovande supergirl:



Vi har fått besked om att vi kommit in på babysimmet också! Ska bli spännande att börja bada i bassäng med henne! Hon har ju börjat plaska rätt friskt i badkaret nu, och hon älskar att bada. Så det kommer nog bli roligt för henne!
Jag har investerat i en bikini (med badlinne..) och köpt badblöja till henne.
Imorgon, måndag, har vi första informationen på badhuset och måndagen efter får vi börja plaska!

Häromdagen hade mina goa tjejer filmkväll. Tanken var att vi skulle vara barnlösa, men Krille jobbade så Tuvis fick hänga på! Gick så bra så. Hon va så snäll och lugn. Vart lite jobbigt i slutet, för hon var verkligen övertrött för hon vägrade somna trots att det var så sent. Men efter ett bra tags kämpande somnade hon tillslut i min famn! Innan myste hon lite i tjejernas famn.

Dom var lyckliga att få gosa lite med henne!
Är så lycklig att jag har mina goaste tjejor! Dom förgyller verkligen mitt liv! Våra små fikastunder som lattemorsor, eller bara umgås-dagar hemma hos varann med promenader! Tuvis har såna söta små vänner, som hon förhoppningsvis kommer hänga med i åratal. O så sitter vi alla gammelmammor på hemmet sen och gnäller om hur stora dom blivit *s*
Det kommer bli vi det! Underbart!

Nej, nu blir det över till godisskålen! Måste njuta lite extra för till veckan blir det banne mej nyttigheter. Mina linnen börjar sitta tajt över magen, så måste ta tag i det!
Tjipp o hej!

Kommentarer
Postat av: ulle-bulle

Hm ja känner igen den där kryp positionen i sömnen e en viss liten herre här som gör likadant =)

2009-03-17 @ 10:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0