Lik mamma, men söt ändå!

Kikade i mitt gamla fotoalbum från när jag var liten. Jag slås av likheten mellan mej och Tuvis.



Min lilla söta har lite högre panna och smalare ansikte, o såklart sin fars fina stora ögon. Men annars är vi himla lika!
(på bilderna är vi lika gamla)
Men o andra sidan tycker ju jag hon ändras från dag till dag. Vissa dagar är hon jättelik sin pappa, vissa dagar jättelik sin farfar och vissa dagar lik mig osv.

För hon har ju ändrats massa bara sen bilden ovan togs.
Här är min lilla snorfia idag:


Hon är förkyld, vår lilla fia. Snorig och hes. Hennes gnäll och skrik låter så ynkliga när hon inte riktigt får fram dom, pga. hesheten. Helst vill hon vara i min famn oavsett hon ska leka eller snutta. Märks att hon är lite loj och gnällig.
Så nu har jag myst ner henne i vagnen så hon får sova gott ett tag. Försöker få henne att sova mycket, så kanske hon tillfrisknar snart! Pluttan min!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja hon är rätt lik dig:-) Syns när man ser kort sådär annars tycker mest att hon ser ut som krill:-)

2009-03-09 @ 22:38:55
Postat av: Sofie

Oj vad lika ni var på bilderna! Kinderna, munnen, hakan, ja det mesta utom ögonen som är pappas =)

2009-03-10 @ 11:44:07
Postat av: Heidi

ni va riktigt lika.. söta båda två :)

2009-03-11 @ 12:53:39
URL: http://heromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0