Våffelparty med gänget!

I onsdags var gänget här på våffelparty! Vad gott det var med våfflor! Ska jag nog göra oftare. Är ju ganska barnvänlig mat också.
Småfisarna lekte på på golvet och TL var en perfekt värdinna som försåg sina gäster med leksaker, leksaker och mer leksaker. (Hon satt vid docksängen och plockade fram mer och mer åt som, när dom slogs om några) :-)


Alla lyssnar på kloka Ellie...


Alfons kör laid-back stil...&...TL pratar med Ellie.

Lillan somnade som en stock sen på kvällen. Det var jobbigt med besök. På förmiddagen, innan gänget kom, hade vi dessutom sjungit för gamlingar med babysången.

Två sånger är favoriter, som jag brukar sjunga ofta för henne:
"En flygande bäbis" och "Min lilla himmelbit".

Försöker förgäves hitta "Flygande bebis" på nätet med musik. Men den verkar inte finnas....
Får kanske fråga Babysångs-läraren om man kan få spela av den! Den är verkligen underbar. Svängig och går fort, vilket Tuvis bara älskar! Hon skrattar ofta när hon får flyga upp i luften!

Igår bakade jag snickers! Sååå mumsigt! Fryste in en massa så jag inte ska äta upp allt på en gång *s* Försöker (med kanske inte världens framgång) vara lite nyttig iaf!

O jag hittade ju förresten ett par stövlar!!! Letade o letade ju efter ett par som var breda i skaftet. Hittade inga i butikerna, så tog en kik på överdrivet många internetshoppar tills jag hittade ett par!!!
O inte vart som helstm utan på Ellos av alla ställen!
Så dom kommer nog vilken dag som helst! (vita blev det! tänkte ta svarta, men kom sen fram till att slask är vår och vår är ljusa färger. Så vitt blev bäst!)


Dom kommer nog bli supersnygga till min vita vårjacka som jag börjat leva i!

O Buggy Snuggle-åkpåsen har jag fått hem också! Den är underbar! Längtar tills lite varmare dagar så sötnosan kan ha den i sin vagn! Vi funderar på att byta till sulky-delen ganska snart. Hon vill helst inte ligga när hon är vaken längre!
Så stortjejen ska få storvagn!

Måste bara avsluta med ett litet tips:
Hittade en tjej som ritar så fräna teckningar. Hon ska trycka upp dom på linnen i vår! *vill ha*
(o så va hon dessutom västeråsare, som jag ;-))


http://kandeedrawings.blogg.se/category/kan-dees-collections.html

Måste ju ändå fortsätta vara lite frän mamma. ;-) Så stilen måste ju hållas lite.
Ne nu ska jag mumsa en snickers. Eller ja, egentligen borde jag äta frukost! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0