Saknar pappa

Fians pappa är på kurs. Vi saknar honom en massa! Men ikväll kommer han äntligen hem, efter o ha varit borta sen i söndags! Tänk vad lycklig man är som har sin man vid sin sida hela tiden! Jag skulle aldrig vilja vara ensamstående!!!!

Både jag o snuvaluva har också blivit förkylda. Vi snorar o hostar ikapp!

O nu har fian blivit 9 månader, idag! Man är ju gravid i 9 månader (egentligen 10), så man kan ju säg att hon funnits utanför min mage lika länge som hon låg därinne o växte!
Otroligt hur fort tiden går! Jag kommer ju ihåg som igår när vi var i Thailand på bröllopsresa o jag började må dåligt. Sen gick det ändå ett tag innan jag testade sticka, och då fanns ju Lilla Bu i magen!
Även graviditets-tiden gick ganska fort. O så träffade jag ju mina goa tjejor då! Tänk vad härligt det måste ha sett ut när vi vankade fram där alla fem med stormagarna! (åh, vad jag önskar vi fotat alla oss med magarna...)
O nu är dom så stora alla våra småfisar!
Jag älskar fortfarande första gruppbilden vi tog på dom:



Min lilla fia var bara 2 veckor gammal då! Och idag fyller hon 9 månader, min lilla sötgröt! Världens underbaraste lilla sötnosa!







Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vilka härliga foton! kram!

2009-05-13 @ 20:02:14
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Kan Dee Drawings

ÅÅÅÅHH vilken söt bebis!! Vilken liten ängel!



Tusen tack för din kommentar, blir himelskt glad! :)

Vi får la se om jag trycker upp den bilden, gillar den också för att den har tre stilar och att en av dom är utanför, left in the corner!



Kram

2009-05-13 @ 23:45:46
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Lisa

Å vilken liten sötis! Hoppas ni blir friska snart, inte skoj att vara sjuk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0