Varje dag är underbar

Jag börjar få lite ångest, eller ja jag vet inte om man kan kalla det ångest direkt. Men jag känner hur dagarna bara flyger förbi. Jag hinner knappt med. Lillfian min växer och börjar bli så stor. Allt händer på en gång! Varje dag är verkligen så underbar med henne. Jag är så lycklig att jag får vara henne nära dag in och dag ut! Hon är min lilla skrota!
Känns som det snart är höst, och då ska jag börja jobba....då är mammaledigheten slut...
Visserligen får ju Tuvis vara med sin pappa då hela dagarna, och det ska bli så härligt att få låta honom vara med henne varje dag!
Så även om jag känner att tiden borde gå lite långsammare, så vill jag ju samtidigt dela med mej av det underbara!
Ja, det är verkligen nästan overkligt att hon finns här hos oss. Jag kan känna sån enorm kärlek och vill bara hålla om henne jämt! Ha henne nära i min famn och pussa på henne! Jag kan till o med sakna henne när hon sover...

Kommer jag bli en sån där mamma som aldrig vill klippa navelsträngen? Troligtvis! Men låt gå, för jag vill ge henne världen och all kärlek som hon någonsin kan få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0