Om Tuvalisa

Mitt namn: Tuvalisa
Ålder:
snart 15 månader
Skostorlek: 19/20
Blöjmärke och storlek: Libero Up&Go storlek 4
Favoritnapp: Bara det är en napp
Favoritkläder jag har: Mockisarna och de kläder mamma och pappa tar på.
Favoritleksak: Dockan och speltornet. Och att släpa runt på mina eller mammas kläder.
Godaste maten: Potatis och svampsås. Och smoothies.
Skrattar åt: När nån skräms eller när nån kittlas (ler annars för det mesta när någon annan ler)
Bästa vännerna: Gänget (Lukas, Alfons, Ellie och Maja). Och minililla grannen Signe håller jag på att lära känna.
Föräldrarnas namn: Tina och Kristofer
Bor: I marklägenhet i Sundsvall



Kopiera gärna frågorna och svara om din lilla fis :-)


Kommentarer
Postat av: linda

hon är verkligen supersöt i sin nya lugg :)

2009-11-09 @ 11:06:18
Postat av: TinaLi

Ja visst är hon :-D

2009-11-11 @ 20:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0