Inskolning på dagis

Fian älskar sin sackosäck. Hon sitter i den varje dag när hon dricker välling på morgonen och kvällen, hon myser ner sig med dockan och filten när hon är lite trött och hon busar och hoppar ner i den från soffan.



Hon har verkligen fått överskottsenergi sen hon började på dagis. Det är inte en lugn stund härhemma.
Inskolningen gick jättebra och hon verkar trivas. Har bara varit där några dagar ännu, så hon har nog inte riktigt hunnit infinna sig helt ännu. Hon är lite tystlåten än sålänge. Men det vänder nog.
Hon äter mycket bättre än hemma, vilket är kanonbra.
Vi köpte en egen liten ryggsäck till henne, som hon får bära själv när vi ska till dagis. Hon älskar verkligen väskor!



Nu åkte hon på en förkylning, första dagen då hon skulle vara där "på riktigt". Lite typiskt. Men hoppas hon tillfrisknar så hon iaf kan vara där någon dag den här veckan.
Jag känner att dagistimmarna verkligen behövs för lite avlastning för mig. Är verkligen dödstrött och mår fortfarande väldigt illa, trots att jag snart är 4 mån in i graviditeten...
Men dom tre dagarna fian får på dagis kan jag vila lite iaf. Och så får hon leka av sig. Utmärkt! Dagis is tha shit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0