Brokiga och Lundmyr

I helgen var vi på UnderbaraBarn-mässan i Älvsjö medans fian var hemma med farmor och farfar och busade hela helgen.
Vi shoppade såklart en hel del.
Vi hittade en "Liten Skär"-poster ("Liten Skär" som är en bland de Brokiga, som Stina Wirsén tecknat), och så hittade vi så fina kuddar med Brokiga-figurer på. Vi köpte postern, men inte kuddarna.
Så nu när jag kom hem var jag ju tvungen att pyssla ihop en kudde med Brokiga-motiv, för jag kunde inte riktigt släppa dom där kuddarna vi såg på mässan.

Här är postern:

Och här är pyssel-resultatet på kuddarna:




Vi hittade även en sån fin Lundmyr-pyjamas som vi köpte till Tuvalisa. (Storlek 80 fanns det bara, men chansade för den såg så stor ut. Och japp, den passade min lilla älskling!!!)


Hittade även ett par jättefina orangea mjukisbyxor, från märket Kameleont. Var sådär riktigt stark, härlig orange färg så var bara tvugna att köpa dom! Vi hittade sen en tunika, med en söt liten uggla på, som passade till byxorna (på Lindex), o så köpte vi även en luvtröja och en bamse tröja på KappAhl (När vi tog ett litet shopping-stopp på hemvägen).




Vi kom hem med ganska mycke fynd från mässan. Fian var lycklig över att få gå igenom "sin" kasse. Men sen var det mest kassen som var roligast, för det var en väska *s* (väskomanen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0